Bel : 088 - 11 88 222 voor een afspraak! info@podotherapienoordholland.nl
 

Podotherapie Noord Holland Inleiding

 

Podotherapie Noord Holland streeft ernaar om diensten te leveren die aansluiten op de wensen en verwachtingen van de klant. Toch kan het gebeuren dat klanten niet tevreden zijn met hetgeen zij gekregen hebben.Iedere uiting van ontevredenheid of tekortkomingen van de organisatie moet als een klacht gezien worden. Klachten dienen snel en naar tevredenheid van de klant opgelost te worden. Hierbij moet ons motto zijn: “Een klacht is een kans om je te verbeteren”.

 

Ontvangst en registratie van klachten

 

Klachten kunnen schriftelijk, telefonisch of per e-mail bij Podotherapie Noord-Holland binnenkomen. Iedere medewerker die een klacht van een klant ontvangt, dient hiervan een notitie te maken en door te geven.

 

Indienen van een klacht

 

U kunt een klacht indien via de mail: info@podotherapienoordholland.nl of via de post aan: Podotherapie Noord-Holland, Koelmalaan 322, 1812 PS Alkmaar. Komt u er met de behandelaar niet uit, dan kunt u uw klacht ook melden bij de beroepvereniging de NVvP (Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten). Op de website van de NVvP wordt uitgelegd waar u met uw klacht terecht kunt en hoe uw klacht in behandeling genomen wordt, https://www.podotherapie.nl/client/ontevreden/klacht-indienen/. De NVvP is telefonisch bereikbaar via 035-6246388 en via de mail secretariaat@podotherapie.nl.